שאלות ותשובות - משק מלר

שאלות ותשובות

(תשובות לשאלות שתמיד שואלים)

  • +
    האם יש מינימום הזמנה?

    לא אין מינימום להזמנת משלוח. במשק מלר ניתן להזמין בכל סכום, ללא הגבלת מינימום.

  • +
    מהי עלות המשלוח ?

    עלות המשלוח הינה 27.90.

  • +
    מתי אפשר להזמין?

    מתי שרק תרצו (אפשר לבצע הזמנה באתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע).

    הזמנות מהיום למחר ניתן להכניס עד השעה 20:00 בערב ולקבל ביום למחרת.

  • +
    מאין מגיעה התוצרת שלכם?

    התוצרת שלנו ברובה המוחלט מגיעה מחקלאים מקומיים ישראלים, מידי בוקר אנו מסתובבים בין השדות וקוטפים תוצרת בהתאם להזמנות. המשק שלנו נמצא בצפון ים המלח במושב נעמה ושם אנחנו מגדלים תבלינים טריים וירק שגם אותם כמובן ניתן למצוא באתר שלנו.

  • +
    מהם זמני המשלוחים?

    המשלוחים שלנו מתבצעים בימים א’-ה’ בין השעות 15:00-20:00 ובימי שישי בין השעות 10:00-15:00 בהתאם לאזורי החלוקה שלנו.

  • +
    מהם אזורי החלוקה?

    רוצים לדעת את כל אזורי וזמני החלוקה שלנו? לחצו כאן.

  • +
    האם יש משלוחים מהיום למחר?

    כן, במידה ומבצעים הזמנה עד השעה 20:00 המשלוח יגיע למחרת. (*בהתאם לימי החלוקה)

    כדי שתוכלו לקבל את התוצרת הטרייה ביותר, אנו קוטפים עבורכם במהלך הלילה ואורזים את ההזמנות בבוקר של יום המשלוח עם תוצרת איכותית טעימה ורעננה.

  • +
    האם צריך להיות בבית על מנת לקבל את המשלוח?

    השליחים שלנו מעדכנים בהודעה על בואם מספר דקות לפני הגעתם, והודעה נוספת נשלחת לאחר אספקת המשלוח. במידה ואינכם בבית השליח יניח את המשלוח ליד הדלת.

  • +
    מהם שעות פעילות שירות הלקוחות

    שעות הפעילות של שירות הלקוחות שלנו הן בימים א’-ה’ בין השעה 09:00 לשעה 19:00. הודעות ווטסאפ הנוגעות לאספקת משלוחים נענות עד השעה 20:00.

    אנו משתדלים להיענות בהקדם לכל פנייה. טלפון שירות הלקוחות שלנו – 054-4275501

    אנו תמיד כאן בשבילכם.

  • +
    מדוע המחירים באתר משתנים?

    מחירי המוצרים משתנים מעת לעת, בהתאם לשינויים במחירי השוק.

  • +
    מה קורה אם חסר מוצר שרציתי להזמין?

    אנחנו דואגים לעדכן את המלאי באתר בכל שינוי באותה העת, ועושים מאמצים רבים כדי לקטוף עבורכם כל מה שרציתם להזמין. במקרה שמוצר שהזמנתם חסר, אנו נעדכן ולא נחייב / נזכה או לחילופין נציע מוצר חלופי. בכל אופן בכל שאלה של הורדת / הוספת מוצרים ניצן ליצור איתנו קשר לשירות לקוחות שלנו: 054-4275501

  • +
    האם אפשר לערוך/לשנות את ההזמנה לאחר הביצוע?

    כן. שלחו אלינו למספר הוואטסאפ של שירות הלקוחות שלנו ונשמח להוסיף או לשנות את הזמנתכם בהתאם לבקשתכם.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרו לחנות